Powered by Smartsupp
Cart0Item(s)

Pirkumu grozā nav nevienas preces.

Product was successfully added to your shopping cart.

Visbiežāk uzdotie jautājumi

1.Vai fiziskā persona var veikt preču pasūtīšanu?

Preču pasūtīšanu var veikt gan fiziskā, gan juridiskā persona.

2. Veicu pasūtījumu, taču nesaņēmu nekādu apstiprinājumu vai atbildi.

Ja pēc pasūtījuma veikšanas uz savu e-pastu saņēmāt priekšapmaksas rēķinu un to apmaksājāt, Jūsu pasūtījums tiek izpildīts. Atbildīgais menedžeris sazināsies ar Jums, ja noliktavā nav visu Jūsu vēlamo preču, un vienosies par piegādes termiņu un piedāvās preču alternatīvas, kas atrodas noliktavā.  

3. Cik ilgs laiks nepieciešams preču piegādei?

Preču piegāde notiek pēc iespējas ātrāk. Ja visas preces atrodas noliktavā, preču piegāde notiek jau nākamajā darba dienā. Ja vienas vai dažu preču nav noliktavā, tās tiek pasūtītas no piegādātāja un pēc to saņemšanas tās tiek nosūtītas klientam. Mēs informējam klientu par preču trūkumu un norādam, cik var ilgt trūkstošu preču saņemšana.

4. Es saņēmu tikai daļu no pasūtītām precēm.

Redzot, ka trūkstošu preču piegāde var ieilgt un trūkst tikai vienas vai divu preču, mēs veicām visu preču, kas atrodas noliktavā, piegādi, bet atlikušās nosūtām uzreiz, kad tik tās esam saņēmuši no piegādātāja noliktavām. Parasti vienmēr informējam, ka tiks izpildīta tikai daļa no sūtījuma un cik ilgs trūkstošu preču saņemšana. 

5. Vai iespējams saņemt komerciālu piedāvājumu par vēlamām precēm?

Jā, iespējams.  Nosūtiet mums uz info@lab24.lv vēlamo preču sarakstu, norādot savus rekvizītus, preces kodu un daudzumu vai veiciet pasūtījumu, ielikot grozā preces, un pēdējā solī, komentāros, norādiet, ka vēlaties saņemt šo preču komerciālu piedāvājumu, un Jūsu pasūtījums netiks ieskaitīts, tā vietā mēs nosūtīsim komerciālu piedāvājumu. Ja saņemsiet iepriekšapmaksas rēķinu, ignorējiet to, tā ir sistēmas automātiski ģenerēts fails, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu. 

6. Vai varu pasūtīt vēlamas preces citādi?

Jā, varat. Nosūtiet uz info@lab24.lv vēlamo preču sarakstu, norādot savus rekvizītus, preces kodu, daudzumu un vēlamo piegādes veidu un mēs aizpildīsim pasūtījuma formu Jūsu vietā un nosūtīsim iepriekšapmaksas rēķinu apmaksas veikšanai. 

7. Vai varu par precēm samaksāt kurjeram?

Jā, varat. Pasūtījuma formā norādiet, ka vēlaties norēķināties skaidrā naudā un Jūsu pasūtījuma piegādi veiksim ar DPD kurjeru, kurš sniegs Jums iespēju norēķināties skaidrā naudā vai ar karti. 

8. Vai iespējama iegādātu, taču vēlmju neatbilstošu preču atgriešana?

Jā, iespējama. 14 dienu laikā Jums ar savu transportu jāpiegādā preces, kuras vēlaties atgriezt, un faktūrrēķins, ko saņēmāt, pasūtījuma veidošanas laikā, mums.  Precēm jābūt nelietotām, tīrām, nebojātām un nezaudējušām izskatu. Ja nepieciešama preču skaitīšana, tiks piemērota 15% atskaitīšana pa preču pārskaitīšanu. Ja preces tika piegādātas ar trūkumiem vai bojātas, tās tiks bez maksas nomainītas ar jaunām. Nepieciešams nosūtīt bojātu preču bildes, pievienojot faktūrrēķinu, preču iepakojumu, gan ārējās, gan iekšējās kastes.